Najčastejšie otázky

Aké sú spôsoby a ceny prepravy?

Poštovné nad 49 € do 1 prac. dňa zadarmo
Kuriér SPS do 1 prac. dňa 2,50 €
Zásielkovňa (Packeta), Z-Box do 1 prac. dňa 1,99 €
Rozvoz kuriérom v Košiciach Po - Pi - 8:00 - 20:00 1,99 €
Poplatok za platbu na dobierku   1 €

Viac informácií nájdete v sekcii Poštovné a platba.

 

Ako môžem zistiť stav objednávky?

Aktuálny stav objednávok nájdete v sekcii Môj účet > Moje objednávky.

Viac informácií nájdete v sekcii Poštovné a platba.

 

Ako môžem sledovať svoj balík?

Podacie číslo každej odoslanej zásielky nájdete v sekcii Môj účet > Moje objednávky. Pre sledovanie zásielky kliknite na podacie číslo balíka.

Aktuálny stav zásielok poslaných cez Packetu (Zásielkovňu) je možné sledovať aj na stránke www.zasielkovna.sk a zásielky poslané kuriérom SPS na stránke www.sps-sro.sk.

Viac informácií nájdete v sekcii Poštovné a platba.

 

Ako môžem zaplatiť za objednávku?

Objednávky možete zaplatiť na dobierku, prevodom na účet cez online bankové tlačidlá alebo platobnou kartou, Apple Pay, Google Pay.

U nás nakupujete bezpečne. Sme certifikovaný internetový obchod a sme členmi Slovenskej asociácie E-Commerce.

Viac informácií nájdete v sekcii Poštovné a platba.

 

Ako môžem vymeniť, vrátiť alebo reklamovať tovar?

Nie je niečo, ako má byť? Nevadí, garantujeme 100% spokojnosť alebo výmenu.

Všetky informácie o výmene, vrátení alebo reklamácii nájdete v sekcii Záruka, vrátenie, reklamácie.

Zásielky nám neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní.

Viac informácií nájdete v sekcii Záruka, vrátenie, reklamácie.

 

Ako mám používať diagnostické testy?

Podrobné informácie ohľadom používania diagnostických testov nájdete v sekcii Pomoc.

 

Máte záujem o veľkoobchodnú spoluprácu, marketing alebo pracovnú pozíciu?

Spolupracujte s nami, viac informácií nájdete v sekcii Spolupracujte s nami.