Najčastejšie otázky
Aké sú spôsoby a ceny prepravy?
Poštovné nad 49 € | do 1 prac. dňa | zadarmo |
Kuriér SPS | do 1 prac. dňa | 2,50 € |
Zásielkovňa (Packeta), Z-Box | do 1 prac. dňa | 1,99 € |
Rozvoz kuriérom v Košiciach | Po - Pi - 8:00 - 20:00 | 1,99 € |
Poplatok za platbu na dobierku | 1 € |
Viac informácií nájdete v sekcii Poštovné a platba.
Ako môžem zistiť stav objednávky?
Aktuálny stav objednávok nájdete v sekcii Môj účet > Moje objednávky.
Viac informácií nájdete v sekcii Poštovné a platba.
Ako môžem sledovať svoj balík?
Podacie číslo každej odoslanej zásielky nájdete v sekcii Môj účet > Moje objednávky. Pre sledovanie zásielky kliknite na podacie číslo balíka.
Aktuálny stav zásielok poslaných cez Packetu (Zásielkovňu) je možné sledovať aj na stránke www.zasielkovna.sk a zásielky poslané kuriérom SPS na stránke www.sps-sro.sk.
Viac informácií nájdete v sekcii Poštovné a platba.
Ako môžem zaplatiť za objednávku?
Objednávky možete zaplatiť na dobierku, prevodom na účet cez online bankové tlačidlá alebo platobnou kartou, Apple Pay, Google Pay.
U nás nakupujete bezpečne. Sme certifikovaný internetový obchod a sme členmi Slovenskej asociácie E-Commerce.
Viac informácií nájdete v sekcii Poštovné a platba.
Ako môžem vymeniť, vrátiť alebo reklamovať tovar?
Nie je niečo, ako má byť? Nevadí, garantujeme 100% spokojnosť alebo výmenu.
Všetky informácie o výmene, vrátení alebo reklamácii nájdete v sekcii Záruka, vrátenie, reklamácie.
Zásielky nám neposielajte na dobierku. Reklamácie, výmeny aj vrátenie tovaru môžme riešiť až po prijatí tovaru a riadnom začatí reklamačného konania. Tovar bude po prijatí skontrolovaný a konanie bude vyriešené obvykle do 15 pracovných dní.
Viac informácií nájdete v sekcii Záruka, vrátenie, reklamácie.
Ako mám používať diagnostické testy?
Podrobné informácie ohľadom používania diagnostických testov nájdete v sekcii Pomoc.
Máte záujem o veľkoobchodnú spoluprácu, marketing alebo pracovnú pozíciu?
Spolupracujte s nami, viac informácií nájdete v sekcii Spolupracujte s nami.